Tuesday 27 March 2012

Tik Tok Tik Tok

Salam. Arini hapdate blog lagik. Macam biase, tatau ape nak hapdate tapi nak gak hapdate. Hehe..

Arini dah selase. Big bos takde. Sebab tu bole hapdate. Muahahaha (gelak jahat). Dah la semalam big bos, 2nd big bos, 3rd big bos kat division ake takde kat opis. So aku je la yang berkuasa. Maka dengan itu, semalam aku telah merelakan diri aku dikidnep oleh jey pi jey untuk g Shah Alam test kete Camry baru (duk sebelah je ekceli, nak bawak tak best la sebab bukan kete aku. Hahahaha..). Lepas kenyang makan nasik arab, barula balik opis. Sampai opis kul 3, perghhh. Teruk btol. Dah la masuk lambat, pas solat zohor, tak buat keje pun. Siap bole ngengade survey n kire bajet nak bli kete. Haihhh. Majuk Mr 5858 kalau die tau nih..

Malam semalam ujan. Agak lebat. Ingat bole tdo dengan senang, rupe2 nye tak. Puas golek sana sini, tapi tak bole tdo gak. Panas je rasa. Macam nak tdo je atas lantai yang sejuk tu. Cepat2 aku capai henpon nokia 3310 dan tekan kosong satu tujuh ....... call mak mak mude. Pas membebel dengan NK, barula aku sedar nape aku tak bole tido. Siang tu makan kambing rupenye. Punca kejadian - nasik arab, lamb kabsa. Hahahaha.. patutla panas! Cis cis cis, ingatkan banyak dose lemak. Haihhhh..
 
Adoi, cepatnye mase berlalu. Dah tak lama lagi dah. Haishh. Neves2. Time macam ni, nak mase lambat. Time gaji abis, nak mase cepat lak. Time kuar ngan NK, nak mase lambat gileeee.. Hahaha. Teruk btol. Ade tak tempat jual mase ek? If ade, aku nak bli banyak2 pastu gune bile jumpe NK. Ececececehhh..

Apepun, mase tak menunggu kite kan. Bile pikir pasal hal ni, ada macam2 rase dah aku nih. Suka, risau, nebes, takut, nak lari, macam2 lagik semua ada. Maybe sebab aku takut aku ni terlalu mengharap. Huhuu.. Kita merancang, Allah yang menentukan. Semoga semuanya dipermudahkan. Pergh, macam lagu dah nih..

Wukey wukey wukey. Lain kali hapdate lagik. Nak tdo. Hahahaha.. Salam









p/s- NK, da bfast ke? Jom jom jom. hehe..

No comments:

Post a Comment