Friday, 10 February 2012

Pink Ponk!

Di satu petang yang suam-suam tapi berangin..

Aku : Beb, ko dah 5 tahun ngan aku kann..

Mr 5858 : Yola, ape kes nih? Musti ade samting ni kan?

Aku : Tade hape la. Cume.. Err.. Ko tau kan every year aku hade bagi hadiah kat ko. Tapi dis year aku nak bagi hadiah awal ckit bole?

Mr. 5858 : Wah, musti la bole bos! Nak nak nak nak nak nak!

Aku : Amboih gediksnye ko nih. OK, ready.. Pejam matemu itu sayang..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
* (Hai sayang, hahaha..)
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*(Kejap ye, keje-keje pembinaan sedang dijalankan. Segala kesulitan amat dikesali - Ayat standard JKR. Sape la yang cipte ayat skema tuh)
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*(ok sikiiiitttttt lagik!)
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*

BENG BENG BUM! Beberapa ketiak ketika kemudian..

Mr 5858 : Wuwuwuww.. Sampainye ati bos buat aku cenggini..

Aku : Sori le beb. Bukan aku saje nak mengguris kemachoan ko, tapi aku dipakse rela oleh chenta hatiku..

Mr 5858 : Bos, kalau ye pun bercinte janganle jadikan saye mangse. Malu saye bos. Hadiah bos nih bole meningkatkan perhatian kaum adam dan hawa serta kaum-kaum lain kat malaysia ni. Dah tu, sangat bahaye dan menggerunkan pemandu-pemandu yang lain taw bos! Camne kite nak cari awek makan di hujung minggu bos? Wuwuwuwuwwww...


Itulah alkisahnye aku bersama Mr 5858. Nak tau ape jadik? Ni ha...



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Sebelum...




*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Selepas...




*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Ade lagik, tgk nih..


Kejam tak? Kejam tak? Kejam tak? Renung-renungkan dan selamat beramal.. Salam

p/s- Apesal la wujud kaler pink nih hah? Apesal ade awek orang yang suke kaler nih? Mr 5858 (dan aku jugak), tabahkanlah hatimu mengharungi seminggu yang penuh cobaan ni ok. Huhuhu..

4 comments:

  1. sabo je la... kate syg NK...jge NK baik2... lol

    ReplyDelete
  2. auwww. barula jambu cenggini kan? kejam btol chenta ati tuh kan . HikHik :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dunia ini penuh pancaroba.. Wuwuwuw..

      Delete